вівторок, 29 березня 2016 р.

Матусині скарби в блакитній гамі

Після довгої перерви я з радістю опублікую тут ще одну історію про свою роботу.

Вийшла досить велика скринька для матусиних і татусевих скарбів люблячих батьків.


Коли я побачила цього кролика - я не змогла втриматися щоб не розмітити його на своїй роботі для маленького хлопчика. І гадаю, що це далеко не остання робота з ним.



Скринька вміщує сім коробочок різного розміру, прикрашених зовні і зсередини.


В набір входить маленький блокнотик, де мама може записувати всі важливі події в житті малюка за перший рік - картка зубиків, параметри по місяцях, досягнення та багато іншого. Кожна сторіночка має спеціальний дизайн 



Немає коментарів:

Дописати коментар

4-й етап Арт-марафону. Летерінг

Я чекала на оголошення четвертого етапу Арт-марафону і внутрішній голос мені підказував, що буде леттерінг. Чекала і боялася... це вже не п...