середа, 30 березня 2016 р.

Вінтажний блокнот для Найважливіших записів


Холодна й часом похмура погода цьогорічної весни надихнула мене створити вінтажний блокнот "Для важных записей". Однак, весна дається взнаки, тому гама обралася сама собою - зелена і червона. І, звісно, куди ж без квітів весною. Сподіваюся, вам сподобається мій блокнотик.



 Сторіночки блокнота зістарені чаєм, розліновані, а деякі з них прикрашені штампами.















А ось і перший секретик блокноту . Адже не лише записи можуть бути важливими! Точніше, навіть не так. Не лише записи зберігають наші найважливіші спогади.



Це "розкладушка" на три фото, розміром 9*13 см. Під кожним фото є тег, на який можна записати якісь деталі, пов'язані з цими світлинами. Або й просто якийсь секрет.


Для фотографій, формату 10*15 см я вирішила зробити конвертик. А взагалі, хто сказав, що він для фотографій? Просто кілька світлин такого розміру дуже навіть комфортно в нього помістяться.


Для цінних дрібничок - цінний конвертик. Маленький, але не помітити його важко. Висічка вкрита фарбою металіком "Бронза" від "Фабрики Декору" . Гадаю, вона додала родзинку цьому ковертику.

Як на мене, то одне з найпрактичніших рішень для будь-яких блокнотів - прозорі конверти зі щільної плівки. В них легко зберігати цінні папірці в потрібному порядку і легко знайти саме той, що потрібно. До того ж, щільна плівка добре фіксує папірці всередині і вони точно не зімнуться. 


Ось, власне, так в цей конвертик закладаються вирізки.


Ну ось, власне, ніби про всі деталі свого блокнотику розповіла. Обкладинка його - щільний 100% льон. Защіпляється на ґудзик, ризиночка фіксується брадсом зі ще однією плетеною гачком квіточкою.   Сподіваюся, комусь цей блокнотик припаде до душі і він вірно зберігатиме найважливіші записи про приємні спогади хазяйки. 


Також, я спробую взяти участь із цим блокнотиком у завданні 


Немає коментарів:

Дописати коментар

4-й етап Арт-марафону. Летерінг

Я чекала на оголошення четвертого етапу Арт-марафону і внутрішній голос мені підказував, що буде леттерінг. Чекала і боялася... це вже не п...