четвер, 18 жовтня 2018 р.

4-й етап Арт-марафону. Летерінг

Я чекала на оголошення четвертого етапу Арт-марафону і внутрішній голос мені підказував, що буде леттерінг. Чекала і боялася... це вже не просто експеримент, як було з дудлінгом. Летерінг - це моя слабка сторона. Саме цей елемент мені ну ніяк не вдається(( Чесно скажу, що я засмутилася і вже навіть думала опустити руки. Але ж як так? На останньому етапі здатися? Ні! Я вирішила, хай вже буде як буде, але я маю цього разу дійти до кінця.
Зрозуміло, що освоїти летерінг за два дні та ще й з тотальним обмеженням по часу- неможливо. Штампів летерінгу у мене немає, а перемальовувати з монітору не хотілося зовсім. 

Після того як я вирішила для себе, що буду писати, з'явилася нова проблема - що писати? Настрій у мене вже давно передноворічний, тож я вирішила зробити саме листівку до Нового року. Штампами прикрасила фон, а на "кульці" срібним контуром по тканині написала З Новим роком. З фото, чесно кажучи, склалося не дуже... Однак сама листівка вийшла зовсім не такою поганою як я того чекала. 


оскільки перший результат вийшов кращим, ніж я сподівалася, я вирішила експериментувати далі. Взяла в руки туш, пензлик і ... ось що вийшло)


До речі, акварельний штампінг я теж спробувала вперше! і точно не востаннє)) 

Четвертий етап Арт-марафону став для мене особистим викликом! І знову хочу подякувати CherryLana за те, що спонкає до експериментів. 

Зі своїми карючками беру участь в четвертому етапі Арт-Марафону від CherryLana


1 коментар:

  1. Первая открытка такая яркая и классная! Я сначала подумала, что это штамп))) Вторая зимняя нежная! Честно скажу, я вот вообще не дружу с леттерингом, только штампами и спасаюсь! А у Вас сразу такой хороший результат для первого эксперимента! Пробуйте дальше, учитесь, и может потом я у Вас буду учиться сама))) Во всём нужна практика...и вдохновение! Спасибо большое за активное участие в нашем "Арт-марафоне"!

    ВідповістиВидалити

4-й етап Арт-марафону. Летерінг

Я чекала на оголошення четвертого етапу Арт-марафону і внутрішній голос мені підказував, що буде леттерінг. Чекала і боялася... це вже не п...