четвер, 18 жовтня 2018 р.

Третій етап Артмарафону. Дудлінг

Я завжди казала, що малювати не вмію. І це правда! Художник з мене приблизно такий самий, як з мого брата - балерина... (братуха, ти сам знаєш, що це правда, балерина з таебе ніяка).

Але якщо вже пообіцяла собі довести СП о кінця - дійду. Тому вибору у мене не лишилося. окрім як взяти до рук лінер, папір для креслення і доки племінник бігав у футбол, урізноманітнити своє сидіння на трибунах дудлінгом. 

Спочатку я дивилася багато картинок, відео... але не допомагало. А потім - розслабилася і почала водити лінером по паперу) Настрій у мене був квітковий. І вже з третього листа каляк-маляк можна було щось вирізати.

Саме так у мене утворилася перша листівка. Весела і позитивна, тепла і сонячна. 

Штампами я доповнила фон свого дудл-букетика і додала напис.
Кольорові паєтки додають ще більшої грайливості листівці. Я в захваті від неї! 


А ось в наступній листівочці я вирішила зробити все навпаки. Тут головний елемент - відштампована квітка і напис. Зате фон я розмалювала білою гелевою ручкою. І знову кайфонула! Ну це ж круто! Звичайний однотонний папір перетворюється на повноцінний, унікальний фон! Клас)  


Сподіваюся, ці листівки сподобаються не лише мені і тому, хто отримає їх у подарунок! 
З величезною радістю, хоч і трохи з запізненням... звітуюся по третьому етапу Арт-марафону від CherryLana



1 коментар:

  1. Какие прелестные открыточки! И дудлинг чудесный! Спасибо за участие в "Арт-марафоне" от CherrylanaDesigns!

    ВідповістиВидалити

4-й етап Арт-марафону. Летерінг

Я чекала на оголошення четвертого етапу Арт-марафону і внутрішній голос мені підказував, що буде леттерінг. Чекала і боялася... це вже не п...