суботу, 31 березня 2018 р.

Великодній вінок - кролик

Годинник перевели на годину уперед, але організм вперто не хоче прокидатися на годину раніше. А погода ніби знущається - то засипить все довкола снігом, то заллє дощем з градом... Світла не вистачає, все довкола сіре... Звідки може взятися настрій для творчості? 

Добре, що є Другий етап великоднього СП від Фабрики Декору   Це чудова мотивація відганяти свою похмурість і налаштовуватися на весну. 


Обожнюю робити новорічні вінки) Для цього завжди заготовляю гілочки берези ще влітку. Тому я одразу знала, який саме декор для свого дому я робитиму. Щоправда, великодніх вінків робити не доводилося. І це класний привід розпочати! Захотілося зробити віночок оригінальної форми. Форму яйця я одразу відкинула, бо вінки такої форми викликають різні не завжди приємні асоціації. А от історії про великоднього кролика мене дуже надихнули! 

          На картоні я намалювала кролика і вирізала ножем заготовку. Далі обмотала її джутовим канатом і лишилося тільки прикрасити це чудо. (Такий мі-мі-мішний кролик вийшов)

         Для прикрашання я обрала вирубні гілочки-листочки, саморобні паперові квіти, залишки вирізалочок від Smile of spring (треба прикупити ще листочок).
Вербові "котики" зробила з березових гілочок і вати.  

І от що у мене вийшло) 



Кольорові великодні яєчка містяться в "гніздечку" з гілочок, сезалі та декоративного справжнього пір'я.

А ось так великодній віночок-кролик виглядає на стіні.
Ну як же це мило) Одразу відчувається наближення свята.




З Наступаючим святом Великодня!




4 коментарі:

4-й етап Арт-марафону. Летерінг

Я чекала на оголошення четвертого етапу Арт-марафону і внутрішній голос мені підказував, що буде леттерінг. Чекала і боялася... це вже не п...