пʼятницю, 16 березня 2018 р.

Подаруночки для дівчат

Пройшов рік від моєї останньої публікації і прийшов час виправляти цю ситуацію.

Цьогоріч до свята 8го березня я  приготувала цілу "армію магнітів", як сказала одна моя знайома. 
Це магніти з блоками для записів. Їх розмір, приблизно, А5, а блоку для записів - майже А6. 
Блок стандартного розміру (7*7 см) виявився не дуже зручним для записів, тому я вирішила зробити його сама. 

Ніби все просто, тому далі - фоточки)


        Тепер подивимося кожен окремо:



        А ця колекція з єдинорожками від Фабрики Декору - моя нова любов)


       Білий глітер з перламутровими переливами нарешті знайшов своє місце. Шкода, що фото не передає цих чарівних блисків у повній мірі.








 Така ось порція магнітів.


Немає коментарів:

Дописати коментар

4-й етап Арт-марафону. Летерінг

Я чекала на оголошення четвертого етапу Арт-марафону і внутрішній голос мені підказував, що буде леттерінг. Чекала і боялася... це вже не п...