четвер, 31 березня 2016 р.

Кулінарка для найріднішої


Давно хотіла зробити Кулінарну книгу і ось нарешті моє бажання здійснилося. Оскільки це моя перша робота, то вона звісно ж, стане подарунком для найріднішої мені людини - для мами. 

Оскільки Кулінарка робилася для конкретної людини, то спочатку варто було вивчити,якою мама хотіла б бачити свою кулінарну книгу. 





      До сьогодні вона записує свої рецепти в старенький блокнот, при чому ніяких розділювачей чи закладок вона не робить. Саме тому я вирішила зробити книгу всього на два розділи. Перший з них - Улюблені рецепти. 



Але якщо мама захоче все ж розділити свої рецепти в залежності від типу страви, то розділювачі можна буде зробити й вставити в книгу, адже вона на кільцях, що дозволяє легко змінювати її вміст та порядок сторінок 









Звісно, оскільки це - подарунок для людини, яку я дуже люблю, я втілила в ньому більшість своїх улюблених елементів, аби вона була не лише симпатичною, а і зручною та надійною у використанні.

Я обожнюю чіпборд, тому всі написи з чіпу, зроблені за індивідуальним замовленням. Соти, кухарські капелюхи, столові приладдя... Чіпборду не буває забагато)





Так само я не можу обійтися без різних конвертиків для кухарських секретиків. 



Сторінки Кулінарки тоновані чаєм. Мені дуже подобається цей благородний відтінок, який з'являється при тонуванні саме чаєм. А розліновку я зробила точно таку ж саму, як у маминому старому блокноті. 





Окреме фото для моєї улюбленої деталі - Прозорий щільний конверт. Дуже зручна й практична штука для зберігання усіляких деталей - вирізок, знімків, записок. Папірці всередині можна розкласти саме так, як хочеться і плівка їх утримає саме в такому порядку. До того ж, потім можна легко знайти необхідну вирізку.  

В кулінарній книзі всього їх чотири штуки. До речі, вони так само можуть слугувати розділювачами, достатньо вставити в них назву розділу.












              Другий розділ - "Мої меню". Справа в тому, що моя мама має звичку записувати складені меню до святкових столів аби потім за рік не згадувати, що ж і скільки готувалося.




  




На звороті другого розділювача, звісно ж, ще конвертики. Гадаю, в них мама складатиме різноманітні факти про те, що і скільки та як традиційно правильно готувати до святкового столу.












     Сподіваюся, мамі сподобається її нова Кулінарна Книга, а старий блокнот нарешті піде відпочивати "на пенсію".


Оскільки в моїй роботі досить багато чіпборду. я вирішила додати цю роботу до завдання ЧБ Бумага-Марака

А також з радістю візьму участь в тематичному завданні ТЗ "Cook book" від "Скрап Пуговка"


1 коментар:

4-й етап Арт-марафону. Летерінг

Я чекала на оголошення четвертого етапу Арт-марафону і внутрішній голос мені підказував, що буде леттерінг. Чекала і боялася... це вже не п...